dinsdag 21 januari 2014

Bandshirt

Hi lezer,
Deze eerste officiële post gaat over deze set: http://www.polyvore.com/orpg/set?id=89865958 .  Ten eerste moet je even weten dat ik helemaal gek ben van bands, en dus ook van bandshirts. Zoals je ziet heb ik hier een bandshirt van de band "Green Day" gebruikt.
Bij dit shirt had ik in gedachte om een short met hoog taille te gebruiken om dat het shirt erin te stoppen. Ik ging zoeken en vond toen deze short met ankertjes en ik vond de combinatie erg mooi. Daarna bedacht ik me dat het een leuk idee was om er een oversized vest bij te zetten. Sowieso hou ik heel erg veel van oversized truien en vesten. Het is wel de bedoeling dat het vest open hangt. In verband met de short ziet dat beter uit, anders lijkt het namelijk alsof je er helemaal niets onder draagt.
Voor de schoenen had ik het idee om het simpel en laag te houden, dus deze zwarte schoentjes passen er wel bij, vind ik. Ook de accessoires heb ik wat simpeler gehouden dan normaal. Gewoon twee ringen en een schoudertas.

Zelf ben ik erg blij met het resultaat en omdat dit een deel van mezelf weergeeft wilde ik deze set graag laten zien. Hopelijk zie ik jullie weer terug!

Kus,

Red Bull

http://juffie99.polyvore.com/
juffie99@gmail.com

Hi reader,
This first official post is about this set: http://www.polyvore.com/orpg/set?id=89865958 . First of all, you need to know I'm crazy about bands, so I love bandshirts as well. Like you can see I used a bandshirt from the band "Green Day".
With this shirt I had in mind to pick a short with an high waist, so that you can put the shirt in it. I search for such a short and I found this short with little anchors, I liked the combination so I put it in the set. After that I thought it would be a good idea to use an oversized vest with it. I love oversized vests and hoodies, anyway. It is the meaning that the vest hangs loose, because if it wouldn't it would look like your not wearing anything underneath it.
For the shoes I had in mind to keep it simple and low, so these black flats fit well with it, I think. Also the accessories should be some simpler than normal. Just two rings and a bag for over the shoulder.

I'm pretty happy with the result and because this outfit presents a part of me I wanted to show you this set. Hopefully I see you back!

Kiss,

Red Bull

Geen opmerkingen:

Een reactie posten