zaterdag 25 januari 2014

Random

Hey lezer,
Deze set kwam heel spontaan. Ik was wat aan het zoeken bij shirts en kwam toen deze tegen waarna ik die gewoon heb toegevoegd en er iets van heb proberen te maken. En dat is goed gelukt, vind ik zelf. Wil je de set op mijn Polyvore-account bekijken? Klik dan op het plaatje.
Zoals ik al zei is het een random shirt waarna ik er een set omheen heb bedacht. Ook de broek was erg random, ik kwam hem tegen en dacht: "Hé, misschien kan ik die wel erbij zetten." En uiteindelijk heb ik dat ook gedaan. Daarna bedacht ik me om allerlei kleuren te gebruiken in de andere delen van de set. Dus als schoenen koos ik voor snoeproze All Stars. De tas kwam ook heel spontaan voorbij en de sieraden heb ik op kleur opgezocht.
Het is weer eens iets anders dan normaal. Lekker veel kleur. Laat een reactie achter met daarin wat je van deze spontane set vind en bedankt voor het lezen!
Trouwens, de items op Polyvore komen vaak van webshops, dus als je een item ziet en je denkt: "Goh, die vind ik wel héél erg leuk!" Dan zou je misschien even op de site die eraan gelinkt zit kunnen kijken. Let wel op de verzendkosten! Want die kunnen wel eens hoog oplopen.

Kus,

Red Bull
http://juffie99.polyvore.com/
juffie99@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten