maandag 27 januari 2014

Sweet - Tomboy

Hey lezer,
Deze look is een echte combinatie tussen lief en stoer. Wil je de set op Polyvore bekijken? Klik op het plaatje.
Ten eerste had ik sowieso al in gedachte om een denimblouse te pakken met daarover een trui. Zoals je ziet is dat goed gelukt. De bloemenprint van de trui vind ik echt heel mooi, vandaar dat ik wel lichtroze tinten heb gebruikt, maar niet zo rood als de bloemen op de trui. Ook het blauw is alleen in de blouse en de trui te vinden. Als broek heb ik een simpele zachtroze skinny geapakt. Om het schattige en stoere nog meer te combineren gebruikte ik als schoenen deze bloemenprint - van Dr. Martens afleidende - laarsjes. De kleuren van de bloemetjes passen perfect bij de broek. Het tasje heeft weer iets schattigs en toch iets stoers qua vorm. De twee ringen zijn natuurlijk weer schattig en om dat weer te compenseren heb ik de piramide-oorbellen en de chainketting gepakt.
Zelf vind ik hem erg goed gelukt en natuurlijk zou ik graag horen wat jij ervan vind, dus laat een reactie achter!

Kus,

Red Bull
http://juffie99.polyvore.com/
juffie99@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten