donderdag 23 januari 2014

Western

Hey lezer,
De look die ik vandaag heb uitgekozen is een meer stoere look. En het doet me een beetje aan een oude westernfilm denken. Klinkt misschien raar, maar ach.
Oké, back to business. Ik was wat rond aan het kijken bij de shirts en toen vond ik dit topje. Meteen dacht ik: "Hey, hier wil ik iets mee doen." Dus ik ben begonnen en ben, zonder een idee wat voor, een broek gaan zoeken. Deze broek vond ik er wel bij passen, qua kleur, maar ook met een iets hoger taille en die ritjes zo schuin omhoog. Gewoon, de stoere look erin houden. Daarna bedacht ik me dat ik een vestje erbij moest zetten, aangezien je anders zo'n korte en wat wijdere mouwen hebt. Uiteindelijk vond ik deze. Meteen was ik verliefd op het printje, zó leuk. Daarna ben ik op zoek gegaan naar schoenen en had al in gedachten om zo'n soort laarsjes te pakken. En deze waren boven mijn verwachtingen. Toen heb ik me even goed bedacht wat voor sieraden hier goed bij zouden staan en uiteindelijk kwam ik op dit setje accessoires en was mijn set af.
Zelf ben ik er erg trots op, en ik zou natuurlijk graag willen weten wat jullie ervan vinden. Laat een reactie achter! Het Engelse stukje ga ik trouwens weglaten, aangezien ik nogal gemotiveerd ben om niets te doen (a.k.a. lui, maar ik haat het woord).

Kus,

Red Bull
http://juffie99.polyvore.com/
juffie99@gmail.com


Hi reader,
The set I choose for today is a pretty stalwart one. And it reminds me quite a bit of an old westernmovie. Sounds, weird, but that's who I am.
Okay, back to business. I was searching through the shirts and I found this one. Immediately I thought: "Hey, I want to do something with this." So, I started and without have any idea I went looking for a pair of jeans. This one fits pretty nicely with it, qua colour, but qua higher waist and this zippers it fits nicely too. Just keeping this tough look in it. After that I thought a waistcoat would fit with it. Lastly I found this one and I fell in love with the print. Then I went looking for shoes and had already in mind to pick some kind of shoes like this. And this where above my expectations. Then I brood over some accessoires and cleared my set.
I am pretty proud of this set, and I'd love to hear from you what you think of it. Leave a comment! 

Kiss,

Red Bull
http://juffie99.polyvore.com/
juffie99@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten