dinsdag 28 januari 2014

Vrolijk

Hey lezer,
Deze set vind ik erg vrolijk en zelf word ik er ook vrolijk van als ik me iemand in beeld die dit draag - doe ik wel eens vaker, dus kijk niet raar op. Wil je de set op Polyvore bekijken? Klik dan op het plaatje!
Ik was wat aan het zoeken bij de tops en kwam toen dit topje tegen. Meteen kwam er een glimlach op mijn gezicht en voegde ik het item toe. Daarna bedacht ik me wat er leuk bij zou staan en kwam op het idee om een rokje met hoog taille te pakken. Uiteindelijk vond ik deze en ik vind hem mooi combineren. Toen leek het me handig om er een vestje of colbertje over te doen en kwam op het idee om dit denimvestje te gebruiken. De Converse kwamen daarna meteen in me op waarna ik op zoek ging naar accessoires. De rode clutch geeft het weer een andere kleur en maakt het samen met de armbanden weer chique tegenover de All Stars, het denimvestje, de chainketting en de studoorbellen.
Bedankt voor het lezen en laat me weten wat je van de set vind!

Kus,

Red Bull
http://juffie99.polyvore.com/
juffie99@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten